Luahan Hati: Awekku Curang. Uwaaa..!!

Luahan perasaan si lelaki:

Salam bro Jejaka Terhangat,

Uwaaa, aku sedih la bro. Semalam awek aku mintak clash. Dia kata dia dah tak sayangkan aku lagi. Pasal dia dah jumpa balak yg lagi sesuai dgn dia. Tapi aku tengok balak baru dia tu bknnya hensem mana pon. Cuma duit je banyak, penuh poket kiri kanan..

Aku selalu sayangkan dia ketat-ketat. Setiap malam aku ckp "i lebiu" kat dia. Tu tak cukup lagi ke? Napa dia nak curang kat aku. Aku frust menonggeng ni. Bro JT paham kan perasaan aku? Kalo bro JT la berdepan dgn masalah camni, apa bro akan buat. Cuba cite sket..

(Lelaki nonggeng, batu pahat)


Jawapan Jejaka Terhangat:

Ye bro, meh tangan, kita bersalaman. Sedih gak cite ko ni ek. Mengalahkan cite korea. Kalo buat movie ni mesti tangkap leleh abis kan. Tapi kan bro, penyelesaian utk masalah ko ni senang je sebenarnya..

Firstly, ko redhakan je. Ko anggap je yang awek ko tu yg rugi sebab tak hargai keikhlasan ko. Ko cakap kat dia, "Alah, setakat balak kaya tp guna duit mak bapak baik tak payah". Pastu ko blah, menangis la sepuas hati kat toilet. Yang penting depan ex tu ko kena control macho..

Secondly, ko kena usaha lebih sket. Ko kena buktikan yg ko pon ada wawasan 2020. Ko try jadi tokey balak kayu perabut jati yg lebih kaya drpd balak baru dia tu. Tak pon ko try join venture jadi tokey cicak tokek ke. Bleh kaya gak ape. Hope menjawab permasalahan ko bro. Adioss...


p/s: Kalo orang dah tak hargai, blah jek. Kumbang bukan sekuntum kan? Ngehh..



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

37 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...