Bagus Sangat Ke BloG Follower Beribu?


Masa aku baru berjinak-jinak dalam dunia blog ni dulu, jarang aku nampak blog yang ada follower mencecah seribu. Kalau nampak blog yang follower dia lebih seribu, mesti perasaan aku camni:


"WOAHH..!!" PERRGHH..!!! "POWER GILER BLOG NI"..!! NAK SAIN..!!


Tapi sekarang ni bila aku buat blogwalking, dah berlambak aku nampak blog yang follower dia lebih seribu. Blog sini seribu, blog sana pon seribu. Dah tak berapa nak impress dah macam dulu..

Termasuklah blog Jejaka Terhangat ni. Follower lebih seribu. Tapi power ke blog ni? Hm, aku rasa biasa je. Banyak lagi blog lain yang follower sikit tapi lebih gempak..

Dan ada jugak pada pandangan aku, blog tu takde la gempak mane. Tapi follower dia beriban plak. Camne tu?

Fuuhh, situasi dulu dan sekarang macam dah banyak berbeza. Follower tidak lagi relevan utk dijadikan batu ukuran tahap "powernya" sesuatu blog tu..

Follower banyak tak bermaksud satu blog tu bagus, dan begitu jugak sebaliknya. Oleh tu, jangan terus cop baik buruk satu blog tu berdasarkan jumlah follower dia. Orait? =)



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

43 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...