Handphone Mahal Adalah Menyusahkan

Dulu aku boleh dikatakan seorang yang agak giler gadget. Kalo handphone tu mesti nak try model paling baru. Daripada Nokia paling canggih, 3310 sampai la N95. Semua aku nak try..

Semakin canggih satu handphone tu, harga dia pon "canggih" gak. Tapi sebab minat punya pasal, harga tu diketepikan dulu..

Function handphone 101 dalam 1. Kamera 5.0 megapixel carl zeiss, dilengkapi dengan wireless internet, Siap GPS lagi. Pergh, sape yg tak tergoda nak beli kan?

Tapi satu je yg aku tak berkenan dengan handphone mahal2 ni. Bila rosak, kos nak repair dia pon tak beragak. Sampai bleh beli handphone yg baru. Haihs..



Repair sendiri pon still mahal sebab barang spare part dia memang dah mahal.

So, skrg ni aku dah tak terlalu gilerkan gadget. Daripada nak sumbat semua fuction dalam satu handphone, baik beli gadget yang berasingan je..

Nak kamera beli digicam. Nak dengar lagu beli mp3, nak wireless beli laptop. Nak main game beli playstation 3. Haha..

Yang penting sekarang ni, handphone aku mestilah boleh taip mesej dengan pantas (keyboard QWERTY) dan boleh koling-koling. Tu je..



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

30 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...