Jejaka Terhangat vs Screamyx vs Cyber Cafe

Jejaka Terhangat vs Screamyx.

Pening, tension, bengang. Semua jenis perasaan ada. Screamyx ku problem. Dah seharian tak dapat connect ke internet. Dah buat report kat teknikal TM. Dan standard procedure, dia suruh korang bukak "command promt" pastu bla, bla bla bla. Aku layankan je arahan teknikal tu..

Pastu tengahari, technician TM pon datang ke rumah aku utk tgk apa problemnya. Katanya problem kat "port". So, dia pon keluar betulkan kat sana. Tapi sampai ke malam internet still tak mau lagi. Haihs..

Aku dengan tak senang duduknya pergi la ke cyber cafe. Fuhhm, terasa perasaan tension, bengang tu semua hilang bila dapat tengok blog. Dasar blogger tegar ni. Ahaks..


Jejaka Terhangat vs Cyber Cafe.

Walaupon line internet cc ni agak laju. Tapi ada benda yg aku menyampah sesangat kat situ. First, bunyi telepon yg mengganggu speaker. Second, bunyi game yg menyampahkan gegendang telinga aku.

Takpela,nak update blog punya pasal semua benda tu aku pekakkan je. Sempat jugak la nak TERJAH blog rekues yang nak masuk ke "bloglist hangat"..

Follower BloG Review terpaksa aku tangguhkan sampai line screamyx rumah aku elok balik. Maaf kepada semua yg menunggu ye. Teruskan menunggu dengan sabar. Ngehh..


Aisehh, dah sejam lebih rupanya kat cc ni. Berapa la kena cas agaknye. Dah la lupa bawak dompet ni. Kena kerja sini la nampaknya. Haha. Adioss sume..=)



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

18 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...