Bloggers Chat Room Penghubung Sesama Blogger

Assalamualaikum.

Pakcik/makcik, tun/puan, dato'/datin, anak sedara/bukan anak sedara, skandal/bukan skandal, meh sini rapat2 aku nak bagi info terbaru tentang blogger chatroom ni. Okay dengan rasminya sekarang aku dah tak guna dah shoutbox. So dengan ini aku akan menggunakan meebo chatroom sebagai alternatif lain untuk berhubung sesama blogger.





Oleh yang demikian, aku nak suggestkan korang untuk memasang benda yang sama ni di setiap blog korang agar kita semua dapat bersatu padu untuk mengeratkan silaturrahim antara kita. boleh?? 


Apa yang bagusnya meebo chatroom ni??
  • Boleh mengurangkan spam
  • berchat sesama blogger dari blog masing2
  • Boleh tahu blogger yang tengah online kat blog masing2.
  • Link url blog masih boleh dipromote kat situ..
  • Boleh private mesej/p2p antara dua blogger..

Adakah point tu tak cukup lagi membuktikan benda ni sangat berguna? para hadirin yang saya hormati sekalian. tidak payah la bersusah payah anda semua untuk pergi register ke sana ke mari lagi. Just copy je embed chatroom yang ada. Warna chatroom tidak boleh ditukar dan telah rasminya menggunakan warna kelabu . 

Hanya size saja yang boleh ditukar mengikut kadar size sidebar masing2. chatroom ni di monitor oleh Jejaka Terhangat. Dan setakat ini ada beberapa  blog yang dah embedded benda ni iaitu Jejaka TerhangatPrincess SunshineKak DianaCerita SekupangSembil9nTieka Nadira dan ramai lagi. 


Jadi mari la meramaikan majlis ye,  Kalau ada sesiapa yang tak paham boleh la tanya.. Sorry ayat skema. malas nak pikir banyak.. huhu

regard.
Fariq.

----------------------------------------------------------------

Entri diplagiat sepenuhnya kat sini - FariqScorpio.com

Komen utk entri ni aku OFF. So, kalau korang berminat, nak tanya apa-apa pasal Blogger Chat Room. Atau nak update nama korang lepas dah letakkan Blogger Chat Room tu kat blog korang. Sila terjah sini:





*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...