Aku Hangat, Nak Join Bloglist Jejaka Terhangat.



Kat blog Jejaka Terhangat ni dah ada 1 bloglist. Bloglist "Mereka Supporter Jejaka Terhangat" adalah untuk bloggers yang aku pilih. Diorang ni la yang selalu support dan komen kat blog ni.. 

So, sekarang aku bukak peluang kepada semua bloggers. Sesiapa yang nak masuk ke bloglist Jejaka Terhangat masih berpeluang berbuat demikian. Caranya senang je:

1. Buat entri bertajuk "Aku Hangat, Nak Join Bloglist Jejaka Terhangat".
2. Letak header blog Jejaka Terhangat, linkkan ke entri ni.
3. Letakkan blog Jejaka Terhangat ke dalam bloglist blog korang.
4. Kat entri tersebut, bagi 2 point yang special pasal blog korang dan,
5. 2 point yang best pasal blog Jejaka Terhangat.
6. Tag 2 orang bloggers yang berminat nak masuk bloglist Jejaka Terhangat (pastikan diorang tau).
7. Lastly, letakkan link entri tersebut kat komen bawah ni.

Lepas aku dah sahkan, blog korang akan diletakkan ke "Bloglist Hangat" kat sidebar blog Jejaka Terhangat ni. Mudah je kan? =)


Apa yang best masuk ke "Bloglist Hangat"?

Unic visitor (UV) blog Jejaka Terhangat mencecah 500 UV sehari. So, kalo ada kat Bloglist Hangat secara tak langsung korang boleh promotekan link blog korang..=)

Jangan segan silu amik peluang "Bloglist Hangat" ni yek. Hangat buat aku semangat. Ahaks..

p/s: Buat masa ni belum ada deadline sehingga diberitahu.



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

62 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...