Tahniah: Post ke 100 Jejaka Terhangat..!!!


Wahh, tak sangka. Pejam celik dah 3 bulan rupanya bloG Jejaka Terhangat ni. Dan post ni pulak entri ke 100 aku selama 3 bulan berblogging. Tahniah untuk diri sendiri. Ahaks..

Aku nak ucapkan terima kasih kepada semua yg sudi datang ke blog ni. Samada yg jadi silent reader, ataupun follower, dan jugak komentator blog ni..

Terima kasih lagi sekali. Tanpa anda, siapalah Jejaka Terhangat. Hehe, kan dah tertacing. Hilang kehangatan aku sebentar. Ngehh..!!


Soalan kepada Jejaka Terhangat:


Ramai reader blog ni yg tanya:

Best ke blogging guna identiti rahsia? Nape tak letak muka sendiri je kat blog ni?


Jawapan aku:

Kalo letak muka sendiri nanti takut blog ni meletop cepat sangat pulak. Aku tak sedia untuk semua tu.


Haha, poyo jek ayat.. Takde la. Sebenarnya aku berblogging ni sesaje je. Tak harap jadi femes mane pon. Sekarang purata UV blog ni mencecah 400++ sehari pon aku rasa macam tak percaya jek..


Blog Pilihan Malaysia 2010 utk blogger baru pon aku tak masuk. Bak kata blogger Nazirul Kamil:

Dalam berblog usahla kite terlalu mengejar populariti, berblogla seikhlas hati, berikan yang terbaik. Nescaya populariti akan datang seiring. Keep on blogging. Jgn pernah ada rasa putus asa..=)

Best kata-kata dia. Hope aku dapat pegang sampai bila-bile. Dan lepas ni aku jugak berharap dapat bagi yg lebih baik utk blog ni..

Err, tiba-tiba rasa macam nak tukar tagline blog ni jadi camni la pulak..


Tingkatkan Kontroversi, Hangatkan Prestasi..


Amacam, orait tak? Ahaks..



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

35 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...