GiveAway Pecah Panggung Dari Fariqscorpio


Klik Banner utk Lebih Lanjut..


1. Copy/paste kod banner kat atas ni,, 

2. Buat satu entry dgn imaginasi yg tinggi bertajuk , "GiveAway Pecah Panggung Dari Fariqscorpio,,"

3. Mulakan ayat dgn "kalaulah aku dapat topup ni,,"
contoh - kalaulah aku dapat topup ni akan ku bina jambatan emas utk puteri gunung ledang bla bla bla... takyah buat panjang2 sangat,,

4. Takyah susah2 follow blog ni sekadar utk giveaway ni,, 

5. Tag 3 orang member..

6. Tinggalkan link entry anda di bahagian komen entry ni..


Hadiah: 1. Reload RM15
              2. Reload RM10

Tarikh tutup: 3 December 2010


-------------------------------------------------------------

Kalaulah aku dapat topup ni, aku nak talipon bini aku kat Nepal. Nama penuh bini aku tu Lisa Surihani. Tapi aku panggil dia bebe je. Dia plak panggil aku barbie. Pesal tah, aku pon tak tau. Aku layankan jek..

Semalam aku dapat surat drpd bini aku tu, katanya dah mengandung lagi, anak ke 19 kami. Siapa yang tak excited bila dengar nak jadi bapak kan? Kalau dapat topup ni, confirm aku terus dail ke Nepal bgtau dia yg aku nak balik secepat mungkin. Rindu beb, dah masuk 2 tahun aku tak balik jumpa bebe aku tu..!!

3 orang yang di TAG:

1. Cik Keen
2. Atok Petua
3. Nadey Biawak Goweng


p/s:  Jom la join. Support kontest yg dianjurkan sesama kawan blogger kita. Tak susah pon kontest ni. Cuma perlu merapu dan menang. Ahaks..



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

12 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...