Suara mesin: Perbualan ini dirakamkan bagi membantu meningkatkan mutu pegawai pelanggan kami..
Trutt truutt..
Suara mesin: Pegawai perkhidmatan pelanggan kami sedang sibuk. Sila tunggu sebentar lagi..
kecingg cinggg.. (bunyi lagu)
JT: Oit, pasang lagu la pulak. Ingat aku terhibur la tu.
Suara mesin: Pegawai perkhidmatan pelanggan kami masih lagi sibuk. Sila tunggu sebentar lagi..
JT: Haiya berapa lama lagi mau tunggu daa..
dumm dumm kecingggg.. (lagu lagi)
....................10 minit kemudian..
Suara mesin: Pegawai perkhidmatan pelanggan kami masih lagi sibuk. Sila tungg...
Ketakkk.. (bunyi letakkan telefon)
Pengajaran:
Jangan buat aduan ke TM masa pukul 12 Tengahari. Diorang sume pg lunch kot. Kehkeh..
*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)
haha..dia psng lagu poliphonic tone..psng r lagu best2 sket.msti x trase nk ltak tpon :P
hahah..yg pi call time tu buat apa? hahah..weyh,best la lagu tue..mana nak download? hahaha
alah time tak lunch pun sama je. paling menyampah nak dengar semua iklan promo2 kejadah tu. kita dah la tengah panas je dengan line dia. suruh plak dengan itu ini. memang menyirap. taun ni je bape puluh kali dah gaduh ngan TM Call Ctr tu. hahahha
haha... sape suruh call time kul 12... memang la busy... busy lunch... hoho...
sama jer dik..pukul berapa2 pun..ayat skema tu..".......sedang sibuk...."!!!!
kah kah kah,,
memang masalah,,
tapi rasanya diorg ni paling koman mesti tinggalkan 1 or 2 org pekerja,,
mesti diorg tengah tido..
larhhh bro.. apesal kol kul 12.. hehehe.. aku pernah kena gak.. masa tu aku call JPA, aku lupa yg ari tu ari sabtu.. patutla dia kata aku call di luar waktu perkhidmatan..
tgh2 hari mmg la bro, huhu
Terkini : Ini Fakta Bukan Auta Bahagian 2
haha..saje je test nasib pkol 12 tu..pastu pkol 6 aku kol dapat je..gadis plak tu yg jawab. kuikui..
haha.macam-macam~
takyah talipon... serbu je opis dia, pastu kalo nasib baik boleh ajak gadis tu dating sekali (hanya utk jejaka berani mati je, kekekeh)
dah tunggu lama 1 hal, kena passing2 pulak.. rasa macam bola aje asyik kena tendang.. tak suka kalau telefon bahagian aduan..
haha..kalau kol tu kena ckp awal2 ko nak beli pakej diorang..baru laju je jawab..huhu
aku mmg cukup tak suka kalo nak kena deal dgn tm nihh.
sebuk sgt........
carik laa pekerja juta2, senang siket. ni...... hadoii!
hahaha...pihak tm sedang melakukn pembaikan dan mungkin mengalami kemerosotan di sesetgh kwasn di sbah dan serawak..(lgu)..yer sye pihak tm boleh sye bntu..
masuk ni,dah 2/3 entri blogger2 lain post pasal mslh dgn TM ni..haihh~
@tsaicoutic tranmorphersys
haha..ko pon mc dah biasa je kol TM ni..line dah biasa putus2 gak ke?=p
@@nama.aku.lynn
agaknya 1/3 lagi pakai broadband tak? ahaks..
aku pun rase nak ketuk je stimix ni.. tapi ketukan ku tak bawa efek
http://redsonthespot.blogspot.com/2010/12/satu-game-10-gol.html
sumpah pling benci kol operator
hak2.. lawak.. mslh saye ngan TM dah setle.. xyah tepon pn.. tp dorg yg tepon mai.. :D
alamak...rse terbakat sekejap....hehehehe