Drama Lagenda Budak Setan Versi Jejaka Terhangat (Mesti Baca)

Arahan:

"Play" OST Drama Budak Setan untuk dapatkan mood penceritaan yang lebih tacing..




Dulu saya jahat. Saya selalu buli orang lain. Pengetua banyak kali marah saya. Dia cakap saya jahat. Budak-budak kolej pon semua panggil saya Budak Setan..


Tak lama pastu awak masuk kolej. Pertama kali nampak awak saya dah suka kat awak. Tapi awak tak terima cinta saya sebab awak perasan awak cun..



Awak kata saya kena mintak maaf kat semua orang yang saya dah buli, baru awak nak terima saya..


Saya rela buat apa yang awak suruh demi untuk dapatkan hati awak. Sehari semalam saya berlari ke langit untuk mintak maaf kat diorang sampai saya demam panas.


Awak nangis. Awak kata awak rasa bersalah sebabkan saya jatuh sakit. Ahirnya awak pun mengaku yang awak pun sukakan saya.


Dengan serta-serta demam saya pon kebah. Awak tau tak saya hepi sangat masa tu. Rasa macam nak menjerit sekuat hati je tau.


Sejak hari tu kita selalu keluar sama-sama. Saya suka amik gambar awak, sebab awak pon fotogedik..


Ada satu hari tu awak buatkan saya cokelat cinta. Awak kata tu tanda cinta awak kat saya. Saya terharu sangat tau..


Tak lama pastu awak tiba-tiba buat pengakuan. Awak kata dulu awak pernah terlanjur dengan bekas kekasih awak. Tapi awak dah insaf dengan perbuatan awak tu.


Saya tak percaya dengan kata-kata awak. Saya pun terus tinggalkan awak..


Awak tuduh saya kejam. Sebab saya tak percaya kata-kata awak yg penuh dengan keinsafan dan penyesalan tu..

Tapi saya tetap tegas. Saya kata kat awak:
"Insaf konon. Tudung pon tak pakai."


~ TAMMAT ~




PELAKON:
Budak Setan - beruk jantan.
tiada nama - beruk betina.

PENGARAH:
Jejaka Terhangat.

TERBITAN:
JT Brilliant Sdn Bhd.


Pengajaran:

Kalau dah insaf tu kena la buktikan. Orang dah taubat masih nak tunjuk aurat dia ke? Haish..!!



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

60 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...