Wow, Jejaka Terhangat Menang RM50 Lagi. Apa Rahsianya?



Alhamdulillah, rezeki. Sebelum ni aku menang contest Yellow Doodal, contest dialog. Pastu kali ni menang lagi, anjuran Nur Amal, kontest review blog.

Terima kasih ye kat semua penganjur yang baik hati. Lain kali kalau ada contest ajak-ajak la aku join lagi. Hehe..

Tapi, di saat kita hepi, memang akan terdapat pihak yang dok kata:

"Asyik-asyik dia je menang, ni mesti ada apape ni"..

Haha, adehh..!! Sabau. Aku bukannya sogok penganjur supaya kasi aku menang.

Tapi, ada beberapa benda yang aku buat supaya entri aku dapat tempat di hati penganjur. Meh aku share sket tips yang aku gunakan:


1. Aku view semua entri peserta lain yang masuk.

2. Buat point yang lain drpd lain.

3. Buat entri yang kreatif, panjang (banyak point)
Supaya menunjukkan kita serius nak menang contest tu.

4. Gunakan ayat simple yang senang orang faham.

5. Puji sket tuan punya blog (kipas dia kasi sejuk). Ahaks..

6. Gunakan gambar/rajah visual supaya menyampaian kita lebih jelas.


Dah, tu sedikit sebanyak tips yang dapat aku share. Takde la rahsia sangat pun sebenarnya. Hehe..

Owh, sebelum terlupa. Terima kasih kat FariqScorpio sebab tag aku untuk kontest aritu. Lupe nak mention dulu..



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

20 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...