UFO Tu Wujud Ke?

Erk, lagi-lagi berita pasal UFO. Rajin betul brader suffer8zine kita post pasal makhluk asing ek. Hehe.. Papepun, meh tengok sat video terbaru pasal Unidentified Flying Object (UFO) tu:





Video macam ni dah banyak. Asyik nampak cahaya kat langit. Pastu rakam, kata benda tu UFO. Persoalannya, betul ke UFO ni wujud?

Bagi aku, benda piring terbang yang kita panggil UFO tu tak wujud pun. Propaganda semata-mata. Itu cara orang barat "implant seed" kat pemikiran kita.

Diorang nak kita percaya yang alien memang datang ke bumi. Dan ada yang terhempas. So, diorang je yang ada simpan bangkai dan teknologi alien tu.

Menurut diorang, UFO terhempas kat Roswell pada tahun 1947. Pastu diorang tawan penghuni piring terbang tu. Haha, mengarut..




Tak cukup dengan peristiwa Roswell tu. Orang barat siap buat filem supaya nak kita terus percaya akan kewujudan makhluk asing. Tv-series Roswell, X-Files, semuanya dibuat supaya kita lebih yakin dengan benda jadah ni.

Iye, memang makhluk Allah wujud di seluruh alam semester. Tapi, makhluk asing datang bumi? Sangatlah boleh disangkalkan. Propaganda barat semata-mata.

Ada ke antara korang yang percaya?

Kalau ada, tahniah untuk barat. Taktik mereka berjaya..



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

19 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...