Jiwa Raga Tersiksa Dek Screamyx

Tolong, aku tension..!! Argh, grrr, dan warghh..!!!

Harini dah masuk hari ke 3 kot screamyx aku bertukar menjadi kura-kura. Sangat perlahan. Nak buat apa pun tak boleh. Mane tak tension.

Usaha murni aku nak taip entri pun terbantut. Pasal tu kalau korang tengok, blog aku dah beberapa hari tak update. Ha, sila salahkan screamyx ye.

Kalau line laju, sehari aku dah update 10 entri dah tau. Boleh kalah brader Ben. Kuikuikui.. (OK, tipu je. Aku bukan blogger jenis update tak tentu hala) =p


"Ala, ko koling je la orang screamyx tu. Settle.."


Bab ni aku cukup malas. Rasanya baru je screamyx aku problem. Sekarang masalah lagi. Asyik nak kena kol je kerja. Letih gak. Dah la setiap kali nak bukak report, mesti kena ikut procedur dia.


Teknikal TM: Ok, sekarang encik dah ada depan komputer? Komputer encik guna windows apa, XP ke Seven? Ok, sekarang encik pergi ke "start". Pastu pergi kat "run". Pastu taipkan bla, bla bla.. Boleh blaah!!


Haha, merungut kat blog. Kelakar pulak rasanya. Tapi nak buat macam mana. Nak tak nak, tetap kena kol teknikal screamyx tu. Kalau tak, seminggu sekali la nampaknya aku update blog. Sabor je la..


p/s: sekali-sekala best gak jadi blogger emo ek. kehkeh..



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

16 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...