Perempuan Tak Malu Dalam Bercinta: Gambar Ciumulut Diletakkan Dalam Facebook.

Sebelum ni aku ada buat entri lelaki versus perempuan. Tajuknya "Antara Lelaki dan Perempuan, Siapa Lagi yang Tak Malu Dalam Bercinta?" Point aku perempuan lebih tak malu. Dan ramai jugak yang sokong penyataan aku tu..

Aku bukan anti dgn perempuan. Tapi perempuan ni kalau terlalu taksub dengan cinta, semuanya dia nak dedahkan, termasuklah aib diri sendiri..

Semalam, aku jalan2 kat facebook friends. Tekejut berok aku bila tengok sorang aweks ni letak gambar dia ciumulut dengan boifren dia. Tapi tang mulut tu dia censored la..

"Mak aih, tak malu giler minah ni". Dalam hati aku dok mengata dia. Gambar cium mulut tu aku tak nak letak kat sini. Rosak kesucian blog ni nanti. Ahaks..


AWAS: Jangan Pertaruhkan Maruah Bangsa Semata-mata Untuk Trafik..


Tapi aku share kat korang komen2 kat gambar tu. Meh tengok sini:




Yang aku highlight tu komen yang boleh dikatakan agak SENGAL..!! Dia suruh kita open minded plak bab ciumulut ni. Aduiiyaii, rusak2..

Punyala aku rasa jelik dan sakit hati. Lastly aku drop komen camni:




Memang antara petanda akhir zaman, manusia tak malu tunjukkan aib diri sendiri. Malah berbangga dengan keaiban tu. Tapi, kalau boleh kita kena la ada kesedaran. Jangan pulak kita ni jadi contribution kepada petanda akhir zaman sekarang ni..




p/s: Jangan lupa tegur kawan2 yg buat maksiat. Takde istilah kubur lain2 sebenarnya dalam Islam..



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

45 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...