SUPPER Menu Jejaka Terhangat...

Demi memaintainkan berat badan aku, menu ni la yg biasanya jadi makanan lewat malam atau SUPPER aku..

Jom sume jemput makan. Bismillahirrahmanirrahim..


Burger Daging Double dan Benjo. Nyam2..

Burger Daging Double = RM 3, Benjo = RM 1.70, Total = RM4.70

Burger tak buleh dimakan selalu, pasal kolestrolnya tinggi. So, aku makan menu kat atas ni biasanya 2 hari sekali je pon..

Protein penting utk pembentukan otot, dan ia jugak boleh bantu naikkan berat badan. Oleh sebab metabolisme badan aku tinggi. So, burger dan benjo la yg jadi pilihan hati bila aku kelaparan pada lewat malam. Ahaks..

Pstt, Jejaka Terhangat tak gemuk. BMI 21, dalam range ideal. Korang pulak berapa? =p



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

0 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...