Wordiness Wednesday 2: Hadiah Hari Lahir Yang Mengharukan

Wordiness berasal dari perkataan "wordy". Maksudnya entri aku perlu ada perkataan. Aku ni tak biasa la entri wordless, wordless ni. Rasa entri macam tak hidup je. Oleh sebab tu la aku gunakan istilah "Wordiness Wednesday". Ahaks..

Selamat ulang tahun kelahiran

Harini, 27 Julai 2011 adalah ulang tahun kelahiran aku yang ke *tutt*. Eh, tercencored pulak. Kehkeh.. Tapi, mereka-mereka yang kat BCR sana tahu la umur sebenar aku. Pergi terjah sana kalau nak tau. Ngehh..

Cukup mengharukan. Mereka kat BCR tak putus-putus wish birthday aku. Tak ketinggalan jugak kat kawan-kawan facebook. Terima kasih banyak-banyak atas ucapan korang. Tu je yang mampu aku ucapkan.

Tak lupa kepada blogger Abdul Farique. Sebilion penghargaan dan terima kasih atas hadiah hari lahir yang mengharukan ni:



Owh, aku berkongsi besday yang sama dengan Fyy Mokhtar, geng BCR jugak. Dan kepada sesiapa yang berkongsi tarikh hari lahir yang sama dengan aku, Selamat Hari lahir, semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.

Tak silap aku, memang ramai besday dia 27hb 7. Hm, maklum la kan. Nombor cantek. Kehkeh..

Kepada semua yang beragama islam, Selamat Menyambut Bulan Ramadhan. Puasa wajib. Hati tak ikhlas pun kena buat. Sama jugak kewajipan tutup aurat, pakai tudung. Kena tunaikan walaupun hati tak ikhlas bertuhankan Allah. Orait? =)



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

28 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...