Cuti Raya Sudah Habis Bro..!!


Tolong promote sket..=p

Amacam cuti raya korang, best?

Aku tengok kat status facebook kawan-kawan, ramai yang kata raya tahun ni tak best. Takde suasana raya pon. Tak macam tahun-tahun lepas.

Ala, aku tau. Korang bagi alasan raya tak best sebab benda ni kan?


Korang tak dapat lagi duit raya pasal dah besar..!!!


Betul kan? Kehkeh..

Standard la tu. Masa kanak-kanak suasana raya paling best. Ada je orang kasi duit raya. Bila dah meningkat remaja, semakin kurang dapat. Dan akhirnya, tak dapat langsung. Naik lagi usia, korang pulak yang kena hulur duit raya. Pasal tu malas sambut raya dah kan? Kehkeh..

Okeyla, kita tolak tepi pasal duit raya. Betulkan kembali niat sambut raya kita. Apa sebenarnya hari raya Eidul Fitr? Ya, itulah sambutan untuk meraikan kemenangan setelah sebulan kita penat berpuasa. Jangan pikirkan sangat pasal duit raya. Tapi, ukhwah sesama keluarga, saudara dan sahabat, itu yang lebih perlu kita utamakan.


Apapun, cuti raya sudah habis bro..


Mana yang dah masuk balik bekerja tu, selamat memulakan tugas. Dan kepada para bloggers, jangan lupa tugas korang untuk tulis entri yang best-best, serta datangkan faedah kepada pembaca. Dan, jangan lupa jugak tanggungjawab korang untuk selalu datang dan komen kat blog Jejaka Terhangat ni yek. Ngehh..=p



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

19 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...