Blog Jejaka Dah Jarang Update. Apa Ke Halnya?

Sori lori stroberi kepada pembaca setia blog Jejaka Terhangat (bajet ada pembaca setia je). Baru-baru ni aku kurang produktif sket. Erkk, bukan produktif menghasilkan zuriat tu. Tapi, kurang produktif menghasilkan entri.

Kalau nak kasi alasan sebab sibuk. Standard sangat tu. Lagipun, semua orang pon ada kebiziannya tersendiri kan. So, dengan jujurnya. Aku mengaku. Entri kurang dihasilkan sebab semakin hari aku semakin kurang idea. Ahaks..

Tu la akibatnya, ikut cakap blogger otai. Setiap hari 3-4 entri. Sekarang ni, idea dah kering. Tak tau nak buat topik apa. Padan muka dengan diri sendiri. Ngehh..


"Alah, update je la apapepon. Merapu pon takpe"


Kehkeh, sori lori stroberi lagi skali. Aku selagi mungkin nak jaga kualiti penulisan aku (aiceh, bajet blog berkualiti letew). Setakat merapu, update blog macam update status twitter or facebook. Terima kasih je la. Bukan cara aku kot.

Lagipun, aku agak menyampah orang update blog mcm update status. So, takkan aku nak buat benda yang aku sendiri menyampah kan?

Orang kata, banyakkan membaca membolehkan kita dapat banyak idea dalam menulis. Sangat betol. Mungkin sebab tu aku kekurangan idea dah sekarang ni kot. Sebab dah kurang membaca. =(

Nak membaca pon kena berhati-hati ye kawan-kawan semua. Pastikan benda yg kita baca tu sedikit sebanyak dapat kasi kita ilmiah. Jangan benda yang menjahanamkan kita. Contoh terdekat, muka depan Harian Metroseksual.

Oleh tu semua. Marilah kita rajin-rajinkan membaca. Kerana membaca itu amalan mulia. (Pesanan khidmat masyarakat).



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

19 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...