Mari Buat Identiti Palsu Untuk Promosikan Churp-Churp.


Woah, sekarang aku perhatikan ramai yang dah jadi churper. Mana taknya, churp-churp antara platform yang paling senang nak cari duit melalui online.

Lagipun, churp-churp bukan hanya utk bloggers je. Tapi, yang bukan bloggers pun boleh join sama. Tapi, of course la advantage lebih pada bloggers, sebab kita boleh promosikan churp2 ads kat blog masing-masing selain kat facebook atau twitter.

Yang ni aku tak tau la siapa punya kerja. Lelaki atau perempuan. Sanggup create akaun facebook dan twitter palsu. Dengan gunakan profile gadis-gadis gebu dan seksi semata-mata untuk tarik orang klik link churp-churp dia.

Alahai, so low class person. Semakin hari, semakin banyak pulak tu fake profile yang dibuat. Bajet dengan letakkan gambar aweks seksi, dan send short link churp-churp kat facebook tu aku akan klik la tu. Usah harap. Ahaks.

Kalau ada di antara kita yang buat camtu. Diharap hentikanla aktiviti tu yek. Banyak lagi cara yang bermoral kita boleh gunakan untuk promosikan link churp2.

Aku tau, tak hensem tak cantik, tak ramai nak klik. Tapi, usaha dan rezeki yang kita dapat lebih barakah sekiranya kita promosikan secara jujur. Bukankah dapat keredhaan daripada-Nya, itu lebih penting??



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

25 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...