Pembongkaran Sebenar: Penerimaan Lelaki Dan Perempuan Terhadap Pasangan Berzina

Dulu aku ada buat survey untuk lelaki dan perempuan tentang penerimaan mereka terhadap orang yang dah pernah terlanjur. Bukan terlanjur kata ye. Tapi berzina.

Surver tu dibuat pada bulan November tahun lepas. Dah hampir setahun, survey tu masih aktif dan orang ramai masih boleh vote, samada mereka terima orang yang dah pernah berzina untuk jadi teman hidup mereka ataupun tidak.

Harini aku tengok balik. Dan aku dah agak pun. Hasilnya mesti camni:

Survey (soalan) untuk perempuan:


Survey (soalan) untuk lelaki:


Keputusan survey

Berdasarkan peratus survey di atas, lelaki lebih baik. Lelaki yang terima perempuan terlanjur dan yang tak terima sangat sikit bezanya.

Perempuan pulak lebih ramai yang menentang bulat-bulat, tak nak terima lelaki yang pernah terlanjur untuk dijadikan suami. Ish-ish..


Kebenaran sebalik survey

Hmm, tapi betul ke survey ni menandakan lelaki lebih baik? Aku rasa TIDAK. Penerimaan pasangan yang dah pernah berzina MUNGKIN menunjukkan sebenarnya mereka pun pernah berzina. Ye tak?

Selalu kita baca kat paper, 6/10 perempuan remaja dah tiada dara. Sebenarnya, statistik tu jugak menandakan lelaki dah tiada teruna pun ramai. Dan, mungkin lebih tinggi berbanding perempuan. Mana taknya, kan sifat semulajadi lelaki ni lebih agresif berbanding perempuan.

Lelaki remaja lebih ramai tiada teruna, berbanding perempuan tiada dara.

Apa pun kebenarannya. Samada korang nak terima pasangan berzina untuk jadi teman hidup korang atau tak, terpulangla pada diri sendiri. Buat la pilihan yang bijak. Jangan menyesal kemudian hari sudah la yek.

Sebelum korang tanya. Baik aku bagitau awal-awal. AKU MASIH TERUNA. Ngehh..!!



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

29 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...