Jom Join HIMPUN - Selamatkan Akidah Umat - 22 Oktober 2011

KUALA LUMPUR: Satu perhimpunan dinamakan Himpunan Sejuta Umat (Himpun), anjuran pertubuhan dan badan bukan kerajaan (NGO) akan diadakan sebagai membantah isu percubaan memurtadkan umat Islam oleh pihak tertentu di negara ini.

Simbolik kepada acara itu ialah perhimpunan berskala besar lebih 1,000 NGO yang mewakili umat Islam bertempat di Stadium Shah Alam, dijadualkan 22 Oktober ini. Berita penuh [ di sini ]



Website rasmi HIMPUN - http://www.himpun.org


Bagi aku, HIMPUN ni platform terbaik kita meluahkan rasa benci kita terhadap usaha orang kristian dalam memurtadkan umat islam di negara kita ni.

Kalau takde aral melintang, kemungkinan besar aku akan join perhimpunan ni. Korang semua pun kalau free time ni, jom la sama2 kita meramaikan HIMPUN ni.

Mesti ada antara korang yang berfikir camni:


"Ala, berhimpun dalam stadium je kot. Bukan diorang dengar pun. Buat apa nak sertai. Buang masa je."


Meh aku bagitau korang. Kekuatan sesuatu pertubuhan terletak pada bilangan pengikutnya. Bila ramai sertai, usaha yang kita buat tu akan nampak lebih serius. Dan menunjukkan sokongannya juga kuat.

Bila media laporkan tentang perhimpunan ni, disertakan dengan gambar peserta yang ramai. Sedikit sebanyak akan menakutkan mubaligh Kristian, yang merasakan kita (umat Islam) kat negara ni tak berani nak memerangi diorang.

Oleh tu, aku seru kepada semua. Kalau pun korang tak nak sertai, tolong jangan merendahkan HIMPUN ni yek. Dan tolong jugak bagitau kat kawan-kawan yang lain tentang hal ni. Terima kasih kalian. =)



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

6 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...