Wow, Sambil Blogwalking Boleh Cuci Mata. Best Ni..!!!


Korang suka buat blogwalking? Suka? Aku pon suka. Best tau. Sambil jalan2 pergi ke blog orang lain. Sambil boleh tengok gambar-gambar gadis yang diorang letakkan kat blog masing-masing. Ngehh..

Owh, ada lagi best. Kat entri pon banyak diorang letakkan gambar posing maut sana-sini. Waahh.. Sambil blogwalking, sambil bleh usha gambar tuan punya blog yang cun tu. Kan best tu? Hehe..


OK, aku tau. Korang akan cop aku sebagai GATAL kan?
Tapi, tolong jawab soalan aku ni..


Bukan tujuan diorang letak gambar kat blog tu untuk santapan mata semua orang ke? So, salah ke kalau aku usha gambar gadis yang tertepek kat blog tu? Takkan sambil blogwalking aku nak kena tutup mata pulak..

Sebenarnya, nak letakkan gambar kat blog takda la salahnya. Tapi korang kena ingat, dengan teknologi sekarang. Senjata nak jatuhkan orang lain guna PHOTOSHOP je.

Oleh tu, setiap gambar yang korang letak kat blog, semuanya atas tanggungjawab korang sendiri. Seeloknya, gambar yang macam berlebih2 tu tak payah la diletak.


Tu je untuk entri kali ni. Tak pendek tak panjang. Sekian..


p/s: Blog lelaki yang letakkan gambar gadis untuk tarik perhatian pembaca, aku labelkan sebagai blog lelaki gersang. Sekian lagi sekali..



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

34 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...