[Follower BloG Review] BloG Cerita Bulan Cool Macam Ais Batu. Sejuk Woah..!!

BloG review ni dibuat utk blogger yg jadi follower Jejaka Terhangat. Tiba masanya utk aku review bloG ke 4 selepas bloG cik Mashimaro. Nama empunya bloG kali ni Ismail Noh (Bulan). BloG dia sangat kontra dengan bloG aku. Nape aku cakap camtu? Meh tengok sini..


URL BloG - http://www.ismailnoh.com

Nampak tak? Templete blog dia Biru + Putih + background Hitam. Sejuk je mata memandang. BloG aku plak panas. Hehe.. Daripada header bloG tu kita dah bleh agak, brader Bulan ni memang photographer sejati. Besor gilerr kamera. Cayalah..

Lain-lain kehebatan yg aku nampak kat bloG Cerita Bulan ni:

1. Dah namanye photographer, entri dia mestila banyak gambar. Gambar pulak sumenya cantik-cantik. Wahh, gambar jodoh pon banyak kat sane. Ngehh..

2. BloG ni cool, tak serabut. Ringan sebab tak banyak widget. Pastikan korang sume bookmark bloG ni dalam senarai blogwalking korang yek.

3. Based on entry archieve, bulan 10 ni genap setahun la bloG Cerita Bulan ni kan? Happy Besday to Youu..

4. Cara penulisan brader Bulan memang best. Takde bahasa SMS, senang nak faham. BloG harusla mesra SEO supaya "keyword" senang masuk kan. Bagus-bagus..

5. Overall bloG ni sangat kemas dan tersusun. Entri pon guna alignment JUSTIFY. Eh, bloG aku pon guna justify jugak. Same la kita.. (nak jugak si JT ni. kehkeh..)

6. Korang nak tau post ape yg terbaik kat bloG tu? Usha sendiri kat "Bulan Popular". Aku dah usha, memang best-best entri dia.

7. Bagi siapa2 yg berminat dengan karya brader Bulan, korang boleh la terjah bloG ke 2 dia. BloG galeri. Khas gambar cantik-cantik je kat sana. Cool..




Cuma satu je yang aku dok tertanya-tanya. Kat bloG brader Bulan tu pacak advertise Nuffnang dgn Adverlets sekali. Kan biasanya advertising company tak suka ada iklan lain kat bloG kita. Hope benda ni tak bagi kesan kat pendapatan bloG brader Bulan yek..


Note: Jejaka Terhangat akan review bloG follower secara RANDOM. BloG korang mungkin terpilih. =)



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

8 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...