Wow, Jejaka Terhangat Menang Motor..?

Wahh, aku menang motor. Motor tu aku menang kat mimpi semalam. Kehkeh. Tapi kat alam maya ni, aku menang contest yellowdoodal yang aku masuk kelmarin..


Penyertaan aku yang ni dipilih sebagai pemenang pertama (Top best dialog winner):




Wow, sangat tak sangka sebenarnya. Terima kasih ye mr yellow doodal. Tak sia-sia aku install font india kat laptop aku. Hehe..

Meh tengok pemenang lain bagi contest ni kat entri blog doodal:


Owh, dan untuk makluman korang. Yellow doodal ni blogger yang sangat kreatif. Dia berblog berkonsepkan doodle. Sebab tu namanya doodal. Doodal ye, bukan dodol. Sebut biar betul. Nanti dia marah. Hehe..

Entri2 komik doodle semuanya sangat best dan kelakar. Kalau korang tak tau blog ni. Memang sangat rugi. Tak percaya? Meh terjah sendiri blog Yellow Doodal..





*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

18 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...