Pemenang Blog Assignment: Mak Saya Seorang Super Mom

Penyertaan bagi assignment Mak Saya Seorang Super Mom yang aku kasi kelmarin agak menggalakkan. Seramai 18 orang yang sudi berkongsi cerita. Terima kasih diucapkan. Kisah suka-duka kita bersama mak memang perlu kita abadikan..

Diorang semua ni kata, mak diorang adalah super mom. Kisah suka duka, keistimewaan mak masing-masing diorang kongsikan kat entri2 ni:

(Klik nama untuk ke entri supermom mereka)

1. Miss Ran
2. Fyka
3. Izzaty Hedry
4. mariah_smile
5. Nur Amalina
6. Cik mOoN
7. Encik Blogger
8. Nurul Nadia Nasir

9. The Crow Empire
10. Hajar Hasan
11. noonaQQ
12. LyNnDa
13. LurvelyAmiera
14. Norashiqin Kamaruzaman
15. Ira Izatti
16. Mss Ieza

Dan pemenang bagi assignment Mak Saya Seorang Super Mom ni adalah:


Penyertaan daripada blogger2 lain tak kurang hebatnya. Tapi, penceritaan Miss Feeza Macho memang unik. Sungguh terkesan di jiwa baca entri dia. Sob sobb..


Dan, award khas aku bagi kepada Cik Hanie Love di atas entrinya yang sungguh menyentuh perasaan. Cik Hanie Love satu-satunya peserta assignment yang sudah ketiadaan mak. Namun, apa yang disampaikan, dan pesanan yang dia selitkan dalam entri tu memang sangat bermakna.

Ingatlah, dalam al-Quran sendiri ada menyuruh kita sentiasa buat baik terhadap ibu bapa melalui surah Luqman. Bahkan, doa daripada anak2 yg soleh antara jaminan kita di akhirat kelak. Oleh tu, jangan sesekali kita lupakan jasa ibu bapa kita ye kawan2 semua. Sentiasalah doakan kesejahteraan mereka.


Tahniah kepada Miss Feeza Macho sebab menang assignment supermom ni. Feed blog Miss Feeza Macho dah diletakkan kat sidebar blog Jejaka Terhangat ni.

Kepada yang lain2, terima kasih sebab menjayakan assignment pada kali ni. Hope assignment akan datang join la lagi ye. Ngehh..



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

15 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...