Ini Barulah Vlog Sebenar..

Ada sesiapa yang tak tau lagi vlog tu apa ke? Adehh, tak kan tak tau kot. Kan sekarang ni tengah kecoh2 pasal vlog ni. Siap ada kempen support vloggers lagi tu. Ahaks..

Vlog ni dah lama sebenarnya. Berblogging dalam bentuk video. Dengan kata lainnya, Video + Blog = Vlog.

Fenomena vlog ni semakin mendapat sambutan para bloggers. Dengan wujudnya 1tube.my, lebih ramai bloggers yang berani untuk buat vlog.

Pada pendapat peribadi aku sendiri, vlog ni takde la salahnya. Tapi biarla kena dengan caranya. Toksah terlalu gedik. Kalau ada kritikan, jangan ego. Kena terima. Semua tu lumrah dlm blogging..

Dan, kalau rasa diri tu tak berbakat. Tak payah la terlalu menggedik nak ber-vlog. Tak semua orang ada bakat depan kamera. Same goes to singing. Tak semua orang boleh menyanyi..

Aku cakap camtu tak bermaksud aku tak sokong vlog. Tapi vlog yang kena dengan caranya, memang sangat2 aku support. Anwarhadi dengan Matluthfi memang dah dapat full support aku..

Dan vlog daripada daus ni. Ini la baru dikatakan vlog sebenar. Meh tengok ni. Best..!!







Cayalah daus. Vlog terbaek. Teruskan bervlog mcm sekarang ni. Seronok bah tengok video engko. Kipidap (keep it up). Ngehh..

Bagi sesiapa yang nak ber-vlog tu. Contohi la daus tu. Kalau ikut cara yang betul. Takda orang nak kondem punya la. PERCAYALAH.!! (Dengan nada lagu Siti Nurhalija)



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

25 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...