Cerita Macam Ni Lagi. Korang Tak Boring Ke?

Adeh.. Pekena la industri filem negara kita ni. Asyik genre cerita macam ni je yang diorang produce. Bajet boleh box office lettew.

Jujur aku kata. Aku agak menyampah dah sekarang ni. Lambakan filem seram berleluasa. Sampai, tengok trailer kat TV, aku dah naik bosan.

"Lolz, keluar cite seram lagi. Padahal tak seram pun. Suka sangat tayang benda khurafat, tahyul. Langsung tak berfaedah."

Sekarang ni, kat pawagam tengah tayang filem KERAMAT. Akan datang, minggu depan, akan keluar pulak filem Sumpahan Kum Kum. =_="


Filem KERAMAT yang sedang ditayangkan



FIlem Sumpahan Kum Kum yang akan ditayangkan.


Diorang kata, diorang terus produksikan filem bergenre seram macam ni, sebab permintaan ramai. Err, korang semua mintak cerita macam ni ke?

Kalau iye, sedih aku dengan korang. Aku dah naik menyampah dengan lambakan filem seram sekarang ni. Nak tengok trailer pon dah muak. Apa lagi nak tengok filemnya. Lagi tak terhingin.

Jangan suruh aku support industri filem negara. Kalau asyik filem tahyul, khurafat je yang diorang reti buat. Nak kata seram, tak seram pon sebenarnya. Grrr..

Nah, dengar ni:

Kesan Lambakan Filem/Drama Seram Kepada Masyarakat.



p/s: Aku teringinkan filem macam Ketika Cinta Bertasbih, Dalam Mihrab Cinta. Tapi malangnya, filem2 tu dari Indonesia. *Sigh..



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

20 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...