Tak Sangka Kitorang Boleh Berkahwin Tau.


Korang pernah dengar tak dari mulut pasangan yang baru kahwin. Biasanya artis la. Bila diinterview. Macam mana boleh bercinta sampai ke jinjang pelamin? Jawapan common yang kita boleh dengar, dia akan kata camni:


"I sendiri pon tak sangka kitorang boleh rapat sampai kahwin. Mula-mula kitorang kawan je. Takde pon perasaan sayang tu semua"


Dari mula kenal. Takde perasaan sayang. Tapi, lama-lama bila kenal jadi rapat. Perasaan cinta tu datang perlahan-lahan. Akhirnya, sama-sama ambil keputusan untuk berkahwin. Haha, logik ke?

Bagi perempuan mungkin logik. Tapi, realitinya. Semuanya adalah plan yang dirancang oleh si lelaki. Sejak awal perkenalan, semuanya telah dirancang.

Meh aku kasitau rahsia kat korang semua. Lelaki, kalau rapat dengan perempuan, mesti ada sebab lain. Dia tak anggap perempuan tu hanya sekadar kawan. Tapi, dia akan cuba untuk jadi lebih daripada itu.

Tapi, perempuan tak. Diorang memang akan anggap lelaki yang rapat dengan dia tu sebagai kawan, abang, bff dan sebagainya. Tanpa dia sedar, dia termasuk dalam taktik lelaki tu untuk mendekatinya.

Tapi, laki ni bijak. Kalau dia diinterview. Dia pon akan cakap benda yang sama:


"Betul tu. Mula-mula kenal saya anggap dia macam adik je. Tak lebih dari tu. Mungkin sebab dah rapat, lama-lama perasaan cinta tu datang."


Hahaha. Aku kalau dengar lelaki cakap ayat ni. Memang aku dah bantai gelak awal-awal. Konon je anggap macam kawan, macam adik. Padahal memang nak ngorat dia. Pasal ko engko rapat dengan dia kan? Kehkeh..


Tapi bagusla. Sekurang-kurangnya hubungan tu sampai ke jinjang pelamin jugak. Ye dop? Cuma kat sini aku nak kasitau. Lelaki takde punya rapat dengan seseorang perempuan tu, kalau dia anggap hanya sekadar kawan. Pasti akan ada niat tersembunyi. Oleh tu, perempuan sekalian. Bila ada bff tu lelaki. Nantikan je, dia akan luahkan perasaan kat korang jugak nanti. Tak percaya? Tunggu dan lihat. =p



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

21 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...