Pendekatan Hiburan Dan Tragedi Berdarah Himpunan Jutaan Belia 2012

Tak dinafikan. Manusia memang suka pada hiburan. Lebih-lebih lagi golongan remaja dan belia. Suka benor diorang pada artis, pelakon, dan penyanyi ni.

Terloncat-loncat macam beruk kalo diorang dapat jumpa golongan tersebut. Kalau boleh, lepas salam dengan artis tu. Tak nak basuh tangan seumur hidup. Haha..

Agama kita sendiri tak melarang kita untuk berhibur. Tapi, biar la pada kadar yang terkawal. Tak berlebih-lebih. Jadi, sekiranya satu-satu program tu gunakan pendekatan hiburan untuk tarik golongan muda, aku rasa tak jadi satu isu pun.

Yang jadi isunya adalah bila hiburan yang diberikan, sangat melaghakan. Dengan istilah lainnya, melebih-lebih. Contohnya macam ni.



Pergh, gila tak gila? 500 artis tu. Yang tak boleh blah, konsert bawak mesej KEROHANIAN, kata Harian Metroseksual. Haha..

Mungkin sebab ada nama Rabbani kat situ. Itu yang diorang tanpa segan silu gunakan 'kerohanian', untuk cover konsert daripada artis-artis yang lain. Duhh..!!!



Owh, korang yang perlu Himpunan Jutaan Belia kat Putrajaya tu, sempat tak berjoget bersama para gadis dari jepun? Best kot tarian diorang. Rugi tak join. Haha.

Hajimemashite Najib-sensei. Ogenki desuka? >> Greetings with the Japanese <<


Tragedi Himpunan Belia 2012: Dua Penonton Cedera Parah!

Owh, tak lupa. Salam takziah kepada mereka yang terlibat dalam tragedi berdarah di Himpunan Sejuta Belia – Drag Racing. Penonton yang cedera parah dilanggar kereta Mitsubishi Lancer Turbo yang terbabas dan gagal dikawal.



Video kemalangan

Ada yang kata, ni adalah balasan yg tuhan bagi, sebab buat program yg dibuat tak dapat keberkatan. Aku tak nak kata apa2. Engkorang pikir la sendiri. *Sigh.



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

11 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...