Aku Tak Puas Hati Dengan Blogger-Blogger Ni

Aku tau, selama korang blogging, mesti ada certain2 blog yang korang tak puas hati kan? Tak puas hati mesti bersebab. Sama la dengan aku.

Ada beberapa blog dan blogger yang aku tak puas hati. Meh tengok blog2 tersebut. Dan sebab apa aku bengang dengan diorang:


1. Fariqscorpio




Si fariq ni dulu guna blogspot je. Sekarang dah beralih ke wordpress self host. Aku selalu perhatikan perkembangan blog dia dari semasa ke semasa.

Sekarang aku gak ketinggalan, masih guna blogger. Haihs, tak puas hati la camni. Kalau ada rezeki nanti, nak gak pakai hosting kot. Ngehh..


2. Diana Senyum-senyum




Kak diana ni aku tak puas hati sebab komen-komen yang dia bagi selalunya berkualiti. Bukan kat blog aku je. Kat blog2 lain pon sama.

Komen dia lain daripada orang lain, tapi masih bernas. Aku tak terkejut tengok bilangan follower dia ramai. Maklumla, dia tu friendly blogger. Grr..


3. AdamXiS




Adam ni pulak sungguh bermotivasi dalam berblog. Sentiasa nak jadi lebih baik dari semasa ke semasa. Haihs, tak puas hati sebab apa sistem yang dia pakai tah.

Dalam sekelip mata je dia dapat pintas bilangan follower dan ranking blog aku ni. Pastu, dengar cerita pulak. Target dia lepas ni nak challenge blog Ben Ashaari. Err, betul ke? hehe..


4. Green Apple Ku




Tatkala aku tengah ketandusan idea nak buat entri apa. Si cik epal hijau ni ada je update dia. Haihs, memang mencabar kewibawaan betul.

Entri yang dia update pun bukan sebarang. Topik menarik. Gaya penceritaan, penulisan dah macam novelis. Err, tak puas hati mana dia dapat idea best2 selalu. Tak nak kasi tips ke cik green apple ku? hehe..


Tu je setakat ni blogger yang aku tak puas hati. Lepas ni kalau ada lagi, aku akan update. So, rajin2 la carik pasal dengan aku ek. Ahaks..



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

42 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...