Sekodeng Orang Memancing Di Taman Jaya.

Wahh.. Harini aku takde kerja. Sebab tu aku cari kerja. Kerja aku harini skodeng orang memancing kat Taman Jaya. Ngehh..

Ala.. Taman Jaya, kat depan Amcorp Mall, Petaling Jaya tu. Biasa orang ke sana petang2 untuk berjogging. Kadang2 ada yang cuci mata (Ehem-ehem..)

Bagi kaki pancing. Kat sana port terbaik. Sebab kat sana ada tasik yg penuh dengan ikan. Ikan bawal, ikan pari, ikan paus, memang banyak kat sana. Ahaks, kompom la tipu. Mostly ikan tilapia je yang selalu diorang dapat.

Tapi yang mentergamamkan aku (bahasa apa ni?), diorang pancing tak lama. Guna umpan pun lumut je yang ada kat sana. Pastu benamkan kail ke tasik.

Poofff, tak sampai 5 minit dapat dah sekor. Dengan rasa tak puas hati, aku pon mendekatkan diri utk penglihatan yang lebih jelas..



Tasik Taman Jaya berdepan Amcorp Mall



Seisi keluarga turun ke laut utk memancing. Aktiviti riadah keluarga kot.



Waahh, banyaknyer hasil tangkapan pokcik. Konyang setahun ni..!!


Haihs.. Tak buleh jadi ni. Aku pon nak torai gak la memancing kat sana nanti. Harap-harap dapat ikan duyung yang comel. Kehkeh..



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

25 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...