Koleksi Entri Panas Jejaka Terhangat..!!!

Sepanjang korang berblogging. Apa entri terbaik yg korang pernah post? Maksudnya yang korang puas hati dengan entri tu, dan dapat feedback yg baik jugak daripada pembaca. Ada tak?

Bagi blog Jejaka Terhangat ni, aku listkan top 3 entri terbaik yg pernah aku post sepanjang 3 bulan blog ni beroperasi. Entri ni terbaik berdasarkan jumlah "LIKE" daripada pembaca:


Top 3 entri terpanas blog Jejaka Terhangat (Oct-Dis 2010):


1. Drama Lagenda Budak Setan Versi Jejaka Terhangat (Mesti Baca)

Genre entri: Drama Lawak/Motivasi

Jumlah LIKE: 58

Komen JT: Idea nak tulis entri ni datang spontan. Tapi masa yg diambil utk siapkan entri ni agak lama sebenarnya. Lebih 2 jam kot..


2. Pegang Tangan Masa Berdating Adalah Perkara Biasa..

Genre entri: Islamik/Motivasi

Jumlah LIKE: 50

Komen JT: Entri ni sangat simple tapi padat. Penuh nasihat yg semua orang boleh faham..


3. [Berita Hangat] Lebih 10 Ribu Gadis Negara Frust Menonggeng.

Genre entri: Berita Lawak

Jumlah LIKE: 47

Komen JT: Masa ni semua blog pun post berita pasal perkahwinan angkasawan negara tu. So, aku terasa nak buat lain drpd lain. Jadi la entri ni. Hehe..


Sesiapa yang baru kenal blog Jejaka Terhangat ni aku rekemenkan korang baca ketiga-tiga post tu. Takkan menyesal punya baca. Hehe..


Tawaran Jejaka Terhangat:

Apa entri terbaik blog korang? Bleh bagi link entri tu kat komen bawah ni tak. Aku nak TERJAHH entri tu. Kalau bertuah, entri yg sangat menarik aku akan promotekan kat blog ni. Orait? =)



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

15 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...