Selamat Datang Ke Terengganu. Owh, Yeah..!!! (Part 2)

Sambungan dari entri Selamat Datang Ke Terengganu. Owh, Yeah..!!! (Part 1)

Fuhh, best jugak Kemaman ni. Dekat dengan pantai. Tatkala angin sepoi-sepoi bahasa bertiup. Alangkah nyaman sungguh diriku terasa. Hehe..

Aku menginap kat rumah kawan, kat Teluk Kalung. Pantai belakang rumah dia je. Laut dia, perghh. Memang cantik. Warna biru air laut. Tak macam kat pantai sesetengah tempat. Warna teh tarik.=p

Ada pembaca blog ni yang cadangkan supaya aku try makan sata kat Restoren Aziz Satar. So, semalam aku pun pergi la sana. Tempat tu tak jauh dari sini.

Eh, ada yang tak tau sata tu apa ke? Meh tengok ni:





Inilah dia namanya sata. Makanan Terengganu. Tempat lain takde kot. Isinya dibuat daripada ikang. Sedap woah, marvelous..!!

Esok aku akan berangkat ke Pulau Kapas pulak. Excited pulak rasanya. Pulau Kapas, here i come. Ngehh..


p/s: Stay tuned. Aku akan update lagi apa yang menarik kat Terengganu ni..=)



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

17 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...