Ke Manakah Ustaz Zamri??


Kemanakah ustaz zamri??? atau ustaz "mari mengaji" ni...

Sebelum ni setiap pagi pukul 8 pagi (x silap aku la), maka tv aku akan memaparkan rancangan penuh attractive "mari mengaji" nie.. Gaya ustaz zamri yang nampak lebih sempoi dan sporting dalam meng"host"kan rancangan berunsur keagamaan dan ilmiah ini secara peribadinya aku yakin dapat menarik ramai penonton dari segenap lapisan masyarakat. 

Yelah.. walaupun yang duk dalam rancangan ni ramai budak2.. tapi mak aku suke pun tengok... aku pun boleyla layan cikit-cikit (kalu aku kate aku suke giler tengok  nati korang kate aku tunjuk alim.. hahaha)..

tapi...

lepas ustaz zamri ni di "snap" gambar kat "BERSIH" aritu..


ustaz zamri terus hilang...

bukan sahaja rancangan nya digantikan dengan rancanagan lain "mari bertarannum"
malah...
muka dia jugak turut ilang dalam rancangan-rancangan lain...

bagi aku...

personally...

tindakan pihak media prima tersangat-sangatlah tak wajar...

TAK WAJAR

TAK WAJAR

TAK WAJAR

Aku tak pastilah samada tindakan ini dari media prima atau dari orang yang lebih atas... tetapi aku tak nampak mane-mane unsur politik yang diterapkan masa rancangan "mari mengaji"..  Malah rancangan mari mengaji ini seharusnya diteruskan kerana kemampuan dan potensi rancangan ini untuk kebaikan agama islam.. bukankah "agama" itu lebih utama untuk diperjuangkan?? beliau tidak seharusnya terus di "GAM"..  tindakan ini menunjukkan media melarang mana-mana pihak untuk berpolitik...

JIKA hal ini adalah arahan "pihak kerajaan".. maka ini bermaksud kerajaan melarang rakyat nya untuk berpolitik... 

dan menafikan kebebasan individu....

serta menyekat "periuk nasi" orang lain...

PERSOALANNYA...

jika selebriti ini terang berderang terlibat dengan politik...



ADAKAH DIA DI "GAM"..


renung-renungkan...

Entri di copy paste sepenuhnya dari sini Abang Kacak dot blogspot

Haritu akak aku pun ada cakap jugak pasal hal ni. Sejauh mana kebenarannya, wallahualam. Harap-harap Ustaz Zamri ni takde kat TV lagi bukan sebab dia join Bersih la yek. Kalau betul, memang satu kerugian yang besar. Sebab, Ustaz ni memang best bro.



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

20 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...