20 Blog Diperlukan Segera. Trafik Percuma Untuk Anda..!!!

Assalamualaikum semua..

Korang nampak tak kat atas follower box blog ni? Ada blog yang diletakkan secara embedded. Blog di atas dipilih secara random daripada list yang aku dah tetapkan.

Tujuan aku buat sistem ni adalah untuk bagi trafik yang nyata, secara percuma kat korang. Tapi, aku perlukan 20 blog sahaja. Dan, blog mana yang tersenarai tu, akan dipromosikan selama 4 hari sahaja.

Kira orait la tu. Blog dipilih secara random, bukan mengikut urutan. So, setiap blog pun akan dapat trafik yang adil, tanpa diberatsebelahkan kat mana-mana blog.




Apa yang perlu korang buat?

1. Buat entri bertajuk:
"Aku Nak Trafik Percuma Daripada Jejaka Terhangat".

2. Letak header blog Jejaka Terhangat dan linkkan ke entri ni.

3. Pastikan anda mention nama Jejaka Terhangat dan linkkan ke blog ni.

4. Hantarkan link entri korang kat komen entri ni. Done..


Syarat-syarat:

1. Blog anda mestilah TIADA LAGU.
(Supaya tak mengganggu konsentrasi pembaca blog ni).

2. Blog anda tidak terlampau berat. Tu je..


Cepat semua. Aku perlukan 20 blog sahaja untuk dimasukkan dalam list random. Mana yang cepat dan mengikut syarat, aku akan segera update kat list tersebut..=)

Update: Kuota dah cukup.



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

34 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...