Bloggers Chat Room: Bukan Sekadar Tempat Berchatting.

Pelik. Aku ni memang pelik. Walaupun aku selalu lepak kat blog Bloggers Chat Room (BCR) dan berchatting dengan kebanyakan bloggers. Tapi aku jarang sangat buat entri pasal BCR ni..

Apetah lagi bloggers lain yang aku chat kat sane. Takde langsung aku mention nama diorang kat blog Jejaka Terhangat ni. Walhal diorang, chatters kat BCR tu selalu tulis entri pasal BCR, dan nama aku selalu naik kat entri2 diorang..

EHH..!! Ada antara korang tak tau BCR tu apa? Adeh, takpe2. Aku bagitau lagi sekali. BCR tu tempat lepak bagi bloggers berchatting antara satu sama lain dengan menggunakan platform CBOX.WS premium.





No no no. Kami kat sana bukan berchatting gosip2 murahan. Tapi sebagai tempat kami promote blog dan entri kat situ. Dan jugak, sebagai tempat bloggers baru dapatkan ilmu blogging daripada blogger2 berpengalaman.

Yang aku perasan, kat BCR tu semua bloggers support antara satu sama lain. Takde istilah kedekut ilmu atau pentingkan diri kat situ. Cool kan?

Contohnya contest anjuran Siti Safiyyah. Hadiahnya disponsor oleh 3 orang geng BCR. Hadiah best2 pulak tu. Perghh..!! Memang unite betol diorang ni. (klik sini ke contest Siti Safiyyah)

Kalau korang nak merasai chatting sesama blogger2 lain. Nak dapatkan ilmu2 blogging ke. Take hal la der. Sangat dialu-alukan. Jom join sini:






*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

21 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...