Apa Genre Blog Korang..??

Blog oh blog. Sangat ramai yang ada blog. Begitu senang nak buat blog sekarang ni. As simple as ABC. Lot easier than one two three..

Meriahnya dunia blog. Macam-macam input yang boleh kita dapat. Lawak, berita terkini, isu panas, macam2 ada. Sangat menarik. Setiap blog boleh kata ada genre (tema) tersendiri..

Berdasarkan genre kita boleh nampak tujuan satu-satu blog tu dibuat. Demi kepuasan sendirikah, demi duitkah, publisitikah, atau demi mendapatkan calon suamikah? (Ala, yang letak gambar tepek besar2 tu nak cari calon suami la tu. Kehkeh)..

Aku pulak macam mana? Apa genre blog Jejaka Terhangat ni? Kalau korang perasan, genre blog ni berbentuk MOTIVASI. Banyak aku selit2kan pasal muhasabah diri dalam blog ni..

Tapi tu tak bermakna aku bagus. Tapi sekurang2nya aku cuba sedarkan orang lain melalui penulisan. Dan secara tak langsung aku dapat muhasabahkan diri aku jugak..

Duit? Owh, itu sampingan. Duit pon boleh jadikan seseorang tu lebih semangat dalam melakukan sesuatu perkara kan. Ala, orang melayu kata. Sambil menyelam minum ayaq..

Korang pulak macam mana. Apa genre blog korang? Curious gak ni. Ngehh..



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

31 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...