Bila Artis Bicara Soal Aurat, Kejahilan Mereka Terserlah..!!

Aku ni selalu PANAS dengan artis. Bila tengok video interview 3 orang artis seksi ni bertambah terbakar rasa hati aku. Artis cakap pasal aurat, memang terserlah kebodohan diorang..



3 orang artis yg dicop seksi dalam video ni:

1) Aleeza Kassim

"Masih muda utk berubah, suami pon support. Ada masa nanti sama2 berubah."

Komen JT: Suami pon hanggok. Tak tau ke lelaki dayus kat pintu syurga nanti tertulis "dilarang masuk". Tunggu masa berubah konon. Esok mati eksiden sempat ke ko nak bertaubat?


2) Tiz Zakiah (Nur Kasih)

"Seksi? Wow, nice. I like it..Just be yourself"

Komen JT: Dia ni budus ke ape? Kalo ko dok amareka ye la seksi tu pujian. Tapi dok kat Malaysia ni, orang islam pandang hina kat ko. Bukan pujian lolz. Be yourself yek? Apasal ko terima watak islamik kalo nak sangat be yourself? Hipokrit..!!


3) Rebecca Nur Islam

"Kenapa saya nak tutup aurat sedangkan itu bukan saya? Alhamdulillah family support saya. Mungkin satu hari nanti saya pakai tudung"

Komen JT: Yang ni tak tau nak komen ape. Takde penghayatan agama langsung kat nama dia. Jahil peringkat kritikal dah ni..


Post ni dibuat bkn utk aibkan artis2 tu. Tapi diorang yg dah aibkan diri sendiri dgn cakap macam tu. Kat Galaksi pon dah siarkan. So, bukti kejahilan diorang tu bukan aku buat2..

Tolong la kawan2 semua. Sedarla bermula sekarang. Jangan lagi pandang tinggi kat artis. Diorang hanya tambahkan masalah sosial negara. Jangan support mana2 artis hiburan lagi. Takde sorang pon antara mereka yg boleh dijadikan "role model"..

Owh, ada yg kata Lisa Surihani lain? Dia pon takde beza jugak la..



Ada ke dia suruh baca "bismillah" banyak2 utk menari. Aduiiyaii, Lisa..Lisa..!!

p/s: harap post ni sedikit sebanyak dapat bukak minda korang. tukar persepsi, buanglah rasa bangga kat mana2 artis hiburan.

"Saya Tak Support Artis Hiburan, Anda Bila Lagi??"




*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

18 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...