"Kau Jangan Kacau Awek Aku La"


Haha, adeh. Aku rasa nak gelak bila tulis entri ni. Bukan apa. Ini kali ke dua dah dalam hidup aku dapat warning daripada lelaki lain. Katanya:

"Kau Jangan Kacau Awek Aku La"..


Perghh, lelaki ni kalau dia cemburu, butanya mengalahkan perempuan.

Aku dengan aweks dia tu dah kawan bertahun-tahun kot. Pastu bila dia dapat tahu, terus dia kol aku. Bagi warning supaya aku tak kacau lagi aweks dia. Hahaha, OK. Aku tergelak sudah. Protective tak kena tempat.

Ini point yang lelaki selalu gunakan:

"Aku bakal tunang dia, so aku tak nak la kau terus contact dia. Faham?"

First time aku kena warning pun, lelaki tu gunakan point yang sama. Tapi, last2 break jugak. Kahkah, aku rasa macam nak gelak guling2 je depan budak laki tu.

Kasi amaran bukan main yek. Tapi, akhirnya hubungan yang dibangga-banggakan tu hancus berderai. "Seperti struktur bangunan yang dilanggar angry birds".

Aku yakin, bukan aku sorang je yang pernah dapat warning 'mereng' camni. Korang pun pernah jugak kan? Tak kisah la, lelaki ke perempuan.

Kalau dah tak dapat nak kawal kewarasan, memang sifat cemburu buta dan amarah akan menguasai diri. Itu yang dia pergi serang orang lain tu.

Manusia ni ibarat badut di dunia. Selalu memperbodohkan diri kat pentas yang sementara ni. Kalau protective tu kena tempat dan caranya, mungkin boleh lagi diterima. Tapi kalau dah cemburu buta. Memperbodohkan diri. Haha, memang seronok gelakkan dia. Kehkeh..=p



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

40 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...