Kenapa Aku Selalu Tulis Pasal Facebook??


Ada orang kata, idea blog aku ni banyak bersumberkan facebook. Iya. Aku tak nafikan. Sebabnya, facebook ni fenomena sekarang. Semua orang pun ada facebook. Dan, macam2 gelagat manusia yang kita boleh perhatikan kat sana.

Baik, buruk, kelakar, sedih, keagamaan, macam-macam ada. So, aku rasa, kalau aku tak kupas sesuatu yang menarik dari facebook, ianya adalah satu kerugian.

Walaubagaimanapun, tak semua isu facebook aku akan ulas. Sebab, kalau nak kupas semua, ianya takkan habis. Maklumla, manusia ni macam2 ragam. Betol tak?



Pasal isi blog, aku tak berapa berkenan tulis sesuatu isu berulang kali. Bagi aku, bosan la kalau asyik baca isu yang sama, dalam satu blog. Mungkin sebab tu jugak kot sekarang aku jarang update blog. Idea dah kering. Hehe..

Facebook boleh jadi sesuatu yang bawa faedah, dan boleh juga jadi sebaliknya. Terpulang pada kebijaksanaan seseorang. Tapi, berdasarkan pemerhatian aku. Lebih ramai menggunakan facebook secara "bodoh" berbanding bijak.

Aku harap, korang semua pun gunakan la facebook secara bijak ye.

Err.. Tapi, tak best gak. Kalau semua orang bijak. Aku pon semakin blur, nak tulis apa pasal facebook lepas ni. Kahkah.. Ok, kidding. =p



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

15 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...